Incredible India: branding de țară & turism patrimonial (UNESCO)

India poposește și anul acesta în spațiul generos al Muzeului Satului din București, la cea de-a VI-a ediție a Festivalului culturii indiene Namaste India. Ediția de anul acesta a Festivalului se bucură, ca și anul trecut, de susținerea și participarea India Tourism Frankfurt, biroul regional pentru Europa al brandului de țară Incredible India, la standul căruia cei interesați pot găsi materiale informative privind obiectivele turistice și culturale indiene.

Tocmai de aceea vă propun să vorbim despre o acțiune de branding de țară care a avut succes la nivel național și internațional, campania „Incredible India”. Pentru că India e o lume a contrastelor, care pot fi reunite sub un singur cuvânt: Incredible – poate cel mai cuprinzător și potrivit epitet pentru un spațiu care reunește imagini din cele mai diverse. O experiență senzorială în primul rând, India se dezvăluie celui pregătit să o descopere în ipostaze surprinzătoare, neașteptate, un amalgam fantastic de culori, gusturi, arome, dar și o lecție de spiritualitate, istorie și, până la urmă, de multiculturalism. Vom vorbi despre monumentele indiene incluse în patrimoniul cultural UNESCO și, ca să simțiți puțin gustul Indiei, despre noua campanie „Indian Cuisine”.

Invitatele mele speciale sunt:

  • Simona Neata, Media & PR consultant @ ziarul Turism Club (www.turismclub.ro)
  • Ioana Pătrășcoiu, Explorator urban @ viajoa.ro, coordonatoare a activităților travel la Namaste India 2014.

Angelica Marinescu este una dintre organizatoarele Festivalului culturii indiene Namaste India. A fost hostess pentru Incredible India în perioada 2009-2013 la Târgul Național de Turism al Romaniei (TTR). Colaborează cu site-ul de călătorii Viajoa.ro și cu ziarul Turism Club la rubrica „Recomandarea călătorului”, unde propune povești și experiențe subiective despre întâlnirile din lumea largă.

Scroll to Top